Στα πλαίσια της Φιλαναγνωσίας δημιουργήσαμε διαφημίσεις. Στην αρχή επιλέξαμε το προϊόν που ήθελε κάθε παιδί, μετά διατυπώσαμε τα σχετικά επιχειρήματα και σλόγκαν. Στη συνέχεια τις εικονογραφήσαμε δημιουργώντας και ετικέτες προϊόντων. Ο λόγος που χρησιμοποιήσαμε στα επιχειρήματα ήταν έμμετρος εμπλουτισμένος με κοσμητικά επίθετα. Στην ταινία που φτιάξαμε χρησιμοποιήσαμε το λόγο αυτό ηχογραφημένο για να συνοδεύει την κάθε διαφάνεια. Εκτός από τις διαφημίσεις προϊόντων περιέχονται και δυο διαφημίσεις εκδηλώσεων. Φαντασία, ευρηματικότητα, δημιουργικές τάσεις, τεχνικές επικοινωνίας?!!!