Αρχείο Μήνα: Μαΐου 2015

Μάι 31 2015

The regiment was at 50% strength, and lacked the riflemen

Also I’ve been having weird symptoms such as bloating, flactuance, frequent bowel movements, frequent urination and burping. Could be related to stress, unsure. It is not meant to and cannot substitute for advice or care provided by an in person medical professional. realistic sex dolls I pose the question again, this time in discussion with …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 28 2015

Το Δ2 σε μια …Γνωριμία με την Ακρόπολη

Οι μαθητές του Δ2 σε μια προσπάθεια γνωριμίας με την Ακρόπολη συγκεντρώνουν φωτογραφίες, πληροφοριακό υλικό, παρατηρούν τις φθορές και συζητούν για τον Ιερό Βράχο. Συγκεντρώνουν πληροφοριακό υλικό (έντυπο και ηλεκτρονικό) για την κλοπή των μαρμάρων. Επισκέπτονται ηλεκτρονικά το Βρετανικό μουσείο και το μουσείο Ακρόπολης. Παρακολουθούν και δραματοποιούν σχετική ταινία μικρού μήκους για την κλοπή των …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 25 2015

Δείξε μου τον φίλο σου…από το Δ2 (μέρος 3ο)

Και οι δράσεις των μαθητών του Δ2 στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης συνεχίζονται με ζωγραφιές κατά της βίας, με αναγραφή συνθημάτων και κατασκευή αφισών, με παραμύθια για τη διαφορετικότητα, με γιρλάντες κατά του εκφοβισμού, με φύλλα εργασίας «όλοι διαφορετικοί – όλοι ίσοι» και πλήθος δραστηριοτήτων που μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί

Μάι 25 2015

Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό

Η διευθύντρια του σχολείου μας με χαρά καλωσόρισε τα νήπια και τις δασκάλες τους στον αυλόγυρό μας. Αφού τα ξεναγήσαμε στο χώρο συγκεντρωθήκαμε στην Α΄τάξη όπου έγινε μία πρώτη γνωριμία όλων των μαθητών μεταξύ τους. Γνώρισαν τα βιβλία καθώς και τα μαθήματα που θα διδαχθούν την επόμενη χρονιά. Οι μαθητές της Α΄τάξης παρουσίασαν δραματοποιημένο το …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 24 2015

Τα παιδία (του Ολοήμερου)… παίζει…

Τα παιδιά του Ολοήμερου, σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς έμαθαν και έπαιξαν παλιά παραδοσιακά παιχνίδια. Διασκέδασαν μαθαίνοντας και έμαθαν διασκεδάζοντας!!! Κάποια από τα παιχνίδια που έμαθαν είναι: Πελαργοί και Βατραχάκια Ρολογά, ρολογά, τι ώρα είναι; Το κουτσό Τα δέκατα Αλλαγή

Μάι 24 2015

Τα λουλούδια του Ολοήμερου…

Στις 15/05/2015 τα παιδιά του Ολοήμερου φύτεψαν σπόρους λουλουδιών. Ήδη τα πρώτα βλασταράκια έκαναν την εμφάνισή τους. Τα παιδιά είναι πολύ χαρούμενα. Φροντίζουν καθημερινά τα φυτά τους και περιμένουν πώς και πώς να εμφανιστούν και τα πρώτα λουλουδάκια τους…  

Μάι 24 2015

Δείξε μου τον φίλο σου…από το Δ2 (μέρος 2ο)

Οι δράσεις στα πλαίσια του προγράμματος της ευέλικτης ζώνης του Δ2 σχετικά με τη φιλία τη συνεργασία, την αποφυγή βίας και ρατσισμού, συνεχίζονται με ζωγραφιές για την αξία της φιλίας, επεξεργασία παραμυθιών για τη διαφορετικότητα, συζητήσεις για τη θεατρική παράσταση που είχε αντίστοιχο θέμα, κατασκευές για πράξεις αγάπης και διαδικτυακές εφαρμογές για τα δικαιώματα του …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 22 2015

The day will surely come when people with lupus will

N nWhen you hear the words «online » and «cheating steroids, » images of seedy dating websites like Ashley Madison probably come to mind. NBut as we learned after its 2015 data breach, there actually wasn’t a lot of infidelity being facilitated by this designated cheating site as most of the women were bots. Instead, …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 18 2015

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ

?????»?????? 2 afisa final

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2015-2016 ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΕΣ ΤΟ ΕΤΟΣ 2009. ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ και 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 και κατά τις μέρες Δευτέρα ,Tρίτη και Πέμπτη και κατά τις ώρες 10:00-12:00π.μ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ: 1) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ (τελευταίου τριμήνου) 2) ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μάι 17 2015

Ποιά είναι η σωστή αντιμετώπιση των «νταήδων»;

Στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning «Bullying?No,thanks!» ,παιδιά της ΣΤ” τάξης δραματοποίησαν μία σκηνή σχολικού εκφοβισμού προκειμένου να  ενημερώσουν τους συμμαθητές τους σχετικά με τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης των «νταήδων»( αποφεύγουμε την επαφή, απαντάμε με ευγένεια αλλά και αυτοπεποίθεση στις προκλήσεις τους, ζητάμε να μην ασχολούνται μαζί μας,ενημερώνουμε κάποιον δάσκαλο ή γονιό) Παρακάτω μπορείτε να …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Παλαιότερα άρθρα «

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close